“HAMAIKA KULTURA, ESKUBIDE BERBERAK “

Martxoak 8 dela eta, Hezkidetza Batzorde kideok gure lehiaketan parte hartzera animatzen zaituztegu. Bost emakume ospetsuen izenak asmatzean datza gure lehiaketa. Horretarako, haiei buruzko informazioa eskeintzen dizuegu.

Goienkale eta Santa Anako eskoletan galdetegiak eskuragarri izango dituzue zuen erantzunak emateko.

Eskolabarriko Hezkuntza Komunitate osoak aukera izango du eta horretarako bi buzoi jarri ditugu: bat familien erantzunak jasotzeko eta bestea ikasleenak.

Parte hartzaileen artean bi sari zozkatuko dira Martxoaren 17an.

IZEN - ABIZENAK: _______________________________________

1.- Sukaldaria da. Beste sukaldari arrakastatsu baten alaba. 2000an etorkizuneko chefa izendatu zuten.

Cocinera e hija de un cocinero muy famoso. En el año 2000 fue nombrada chef del futuro ( Chef de l,avenir )

ERANTZUNA: _____________________________________________________

2.- Idazlea eta bertsolaria da. 2006an Xenpelar saria irabazi zuen. Berak idatzitako liburetako baten izenburua “Ezin dut eta zer?” da.

Escritora y bertsolari. Ganadora del premio Xenpelar en el 2006. Entre sus libros cabe destacar; “ Ezin dut eta zer? “

ERANTZUNA:_____________________________________________________

3.- Futbolaria da. Azkoitian jaio zen 1981ean. Eibarren eta Athletic-en jokatu du.

Futbolista nacida en Azkoitia en 1981. Ha jugado en el Eibar y en el Athletic.

ERANTZUNA: _____________________________________________________

4.- .Hartzaren bertsoak idatzi zituen Gillermoren alaba zen.

Su padre se llamaba Guillermo y ella escribió las coplas del “ Hartza “.

ERANTZUNA: _____________________________________________________

5.-  Ikertzailea da.  Matematika ikasketak egin zituen. UPV/EHUko Irakaslea ere bada, Bilboko Ingenieritza Eskolan.

Investigadora que realizó estudios de matemáticas aplicadas. Profesora en la UPV, en la escuela de Ingeniería de Bilbao.

ERANTZUNA: ______________________________________________________

Imagen de Hezkidetza Batzordea