2022ko San Martin

Azaroaren 12an,Ermuan San Martin azoka ospatu dugu. Oso egun polita izaten da.Aurten berezia, 6.mailako ikaslegoarentzako batez ere. Aurreko asteak lanez betetakoak izaten dira, dena prest izan eta eguna ahalik eta gehien disfrutatzeko, baina berdin berdin urduri egoten gara. Postuan gure txanda heltzeko desiatzen egoten gara, eskolako ikaslegoak ekarritako  produktuak eta gure familiek  prestatutako elikagai gozoak saltzeko. Urtero bezala, zelako arrakasta izan duten gure tartak, gailetak….Bere laguntzagatik, eskerrak eman nahi dizkiogu,  Eskolabarriko Hezkuntz Komunitate osoari. Eta urdaiazpikoaren zozketako saridunari ere, on egin!! Soberan geratu diren produktuak, Gurutze Gorrira eraman ditugu.

Edurne