BERBETAN JARDUNALDIAK

Martxoa eta Apirilean Berbetan jardunaldiak, Euskararen inguruko gogoetak,  izango ditugu Ermuan. Gogoetarako eta iritzi trukaketarako aukera ematen duen ekimen hau Euskal Birusa Elkarteak, Eskolabarri ikastetxeak, Kaltxango AEK euskaltegiak, Anaitasuna Ikastolak eta Udal euskaltegiak antolatzen dugu, Euskara zerbitzuaren babesarekin.

Aurtengo hitzaldiak honako hauek izango dira:

Martxoak 27, asteazkena 19:00etan Lobianon:  "Kontakizuna feminista izango da" Kattalin Miner. Aktibazio saio hau Emakume euskaldun feministei zuzendurik dago.

Apirilak 3, asteazkena 18:30ean Lobianon: "Hizkuntzaren erabileraren gaineko solasaldia" (Gazteleraz) Gurasoei zuzendua.

Apirilak 10, asteazkena 18:30ean Lobianon: GO!AZENeko partaideekin solasaldi musikatua. 10-14 urte bitarteko gazteei zuzendua.

Euskara Batzordea