Happy Halloween

On Friday 28th we celebrated Halloween at school. Iaz bezala, IGEko laguntza izan dugu aurten ere: goizean eskola apaintzen eta arratsaldean festan ere parte hartu zuten, laguntzaile eta argazkilari gisa. Aurten ere “English Commission” eko gurasoak gonbidatu ditugu. Eremu akademiako “teachers”ek ikaslego guztiarentzat hainbat jolas ingelesez antolatu zituzten eta ume guztiek oso gustora parte hartu zuten ekintzetan. Thanks a lot!!! Halloween aitzaki ona da kultura ingelesaren aspektuak zein ingelezko edukinak barneratzeko. Ikasleek erraz motibatzen baitira hain gustoko duten ospakizun honekin. Mozorrotzeaz eta primeran pasatzeaz gain, ume guztiek opari gozo-gozo bat jaso zuten "Trick or treat" esateagatik. Eskerrik asko IGE, sorpresa honegatik eta eskola, ospakizun honetarako hain polita apaintzeagatik!!!

Argazki bildumak