Segurtasuna Sarean

Otsailak 19, asteartea, eskolako familientzat Sareko segurtasunari buruzko hitzaldia antolatu genuen, bullyng eta ciberbullynga ekiditzeko programa barruan.

Hitzaldi honetan, Eibarko bi Ertzain emanda, Sare Sozialak gaizki erabiltzearen ondorioei buruz ezezik, bai guk, baita gure seme alabekin era seguruan erabiltzen ikasi genuen.

Pasahitza "potente" erabiltzearen garrantzia goraipatu zuten, eta hauek sortzeko teknikak irakatsi zizkiguten, letra maiuskulak eta minuskulak, zenbakiak, sinboloak....

Sare Sozialetan dugun pribatasun baimenei ere garrantzi handia eman zioten, nork ikusi ahal duen eskegitzen ditugun informazioa eta argazkiak, eta beraiek gure pribatasun aukerak murriztea gomendatu ziguten, bakarrik lagunek ikus ditzaten.

%user(r)en irudia
Eskolabarri